Translate

tirsdag den 22. januar 2013

De små vanskeligheder..

Som nævnt i første indlæg har jeg også oprettet min blog for at få åbnet for et emne der kan være tabulagt mellem os alle sammen.

Jeg har siden omkring 9-10 års alderen, gået med stress, depression og angst. Jeg vedat der findes mange derude med de samme skavanker som jeg, men som ikke taler. Jeg er først selv begyndt at indse at det er OK ikke altid at være ok!

Jeg har igennem min barndom opvokset i et misbruger hjem, blevet fjernet hjemmefra adskillige gange, ikke alle gik lige godt. Og jeg har set mange ting børne øjne ikke skal se.

Jeg håber at i vil komme op med nogle debatter og emner, jeg måske vil kunne tage op. Jeg er klar til at dele ud af min erfaring, men også til at høre jeres andres!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar